Namn:
Plats: Linköping, Sweden

tisdag, november 22, 2005

Drömmar en eftermiddag

Har varit på dåligt humör nu i några dagar. Idag är jag mest bara trött. ska baka kaka och gå på styrelsemöte. Känns som att man kunde tillbringa eftermiddagen på ett bättre sätt. Men det är ju inte alltid man får välja.

Imorgon är vi lediga. Då vill jag egentligen hellst åka ner på stan, shoppa och sitta på fik. Men jag har inga pengar kvar. Det är synd. Jag mår inte bra när jag är pank. Jag blir deppig. Eller så kanske det är så enkelt som Ante sa, att jag behöver lite dick. Har lite svårt att se det så, men det kanske är värt ett försök, borde ju knappast kunna må sämre av det iallafall, får man hoppas...

Just nu vill jag mest bara att Annika och Daniel ska komma hem. Allt vore så mycket enklare då. Läste just i Annikas resedagbok att hon hoppat bungyjump 3 gånger. Man blir ju inte lite avundsjuk! Men, jag kan ju passa barn i tyskland iallafall, weey. eller, typ, skit.

Jag vill ha massa pengar så jag kan åka jorden runt och göra massa coola saker. Jag skulle även köpa en lägenhet och inreda den snyggt med massa schyssta grejer. Men, det lär ju hända typ aldrig. Har det ganska fint i mitt lilla rum iallafall. Men det är ju knappast drömlyan även om jag trivs.

Nej, nu ska jag gå och baka en sockerkaka. tjao

1 Comments:

Blogger Josefin said...

försöker slippa ifrån kakbakandet? och...det mesta kan man faktiskt må sämre av...

6:40 em  

Skicka en kommentar

<< Home