Namn:
Plats: Linköping, Sweden

fredag, november 18, 2005

Oplanerad torsdagkväll

Lasse ringde mig vid 23. Jag hade tänkt att gå å lägga mig då. Det blev HG istället. Kom precis hem nu. Hade en rolig kväll. Det är oftast de oplanerade kvällarna som blir roligast.

Jag var påväg att skriva jättemycket nu. men jag orkar inte. det blir så rörigt.
det var en väldigt händelserik kväll iallafall, även om inget speciellt hände. kanske bara är så att eftersom jag var så gott som nykter hela kvällen så tog jag till mig mycket och observerade mer än vad man annars brukar... hmm, spännande :)

2 Comments:

Blogger Tobias Öholm said...

Jag tycker minsan att du ska ta och skriva massor, kan aldrig vara dåligt med röror ;)

hoppas du är lite gladare idag, gillar inte sågningen av mitt inlägg :P

12:02 em  
Blogger Josefin said...

Jag satt här och läste,
samma sak om och om igen,
det var tråkigt, mycket tråkigt, varför kommer inga nya trevliga bloggar, dina fina tankar, eller hat, jag vill läsa nya saker, jag vill inte behöva fråga dig om något, jag kan det inte, du får antyda lite, då kan jag fråga.

11:48 em  

Skicka en kommentar

<< Home