Namn:
Plats: Linköping, Sweden

tisdag, november 15, 2005

Uppdateringar i Resdagboken

Lite nu och då trillar mail med ämnet: Uppdateringar i Resedagboken in. Då är det antingen Annika eller Daniel som hittat på något spännande. Alltid roligt att läsa vad de har för sig. Men tråkigt att bli påmind om att de inte är här, och att det kommer att dröja innan de kommer tillbaka igen. Suck.

Solen skiner inte så mycket mer och det är mörkt större delen av dygnet. Då är det inte så himla lätt att hålla humöret uppe. Och sen när pengarna tar slut så blir det ju inte direkt enklare. Åter igen suck. Och då menar jag inte det engelska – att suga, utan just suck, en djup suck.

Har fastnat för James Blunt, Goodbye my Darling. Den är bra, och fin, och stämmer väldigt bra in på Ditte… suck. Nu lyssnar jag på Marit Bergman istället, brukar pigga upp lite.

På fredag får jag besök. Det ska bli kul. Vet inte riktigt vad vi ska göra dock men något blir det alltid. Kommer få hit en tv också, weey. Så slipper jag ragga när det är ett program jag vill se, skönt.

I fredags städade jag rummet, det syns inte nu. Det är ju lite tråkigt. Men å andra sidan, orka bry sig. Fick en gratis smörgås idag i alla fall. Den var god.
Nu ska jag lära mig lite statistik tänkte jag.

Produkten för roten av en kvadrat blir alltid kvadraten utan kvadrat.

5 Comments:

Blogger Tobias Öholm said...

Är det sista också ett visdomsord från dig? :o

//tobbe och jossan

3:32 em  
Blogger Josefin said...

Om du vill att vi ska gå hem, så kan du säga det, okej, för annars kanske vi stannar....

5:02 em  
Blogger Josefin said...

Man kan skriva här, enbart för att få veta hur mycket klockan är, det är väldigt praktiskt

5:02 em  
Blogger Fluctuating said...

Josefin, jag vill att ni går hem nu.
Och längst ner i högra hörnet finns det en klocka.

7:34 em  
Blogger Tobias Öholm said...

Jag josefin och sandra tycker inte att du håller måttet i bloggvärlden, du skriver förlite :]

9:49 em  

Skicka en kommentar

<< Home