Namn:
Plats: Linköping, Sweden

söndag, november 13, 2005

Korridorsfest

Ryds Allé 7.

I förrgår efter att jag pratat med Hanna lovade jag mig själv att inte svallra mer om andra... ångrar det nästan lite idag.

Träffade en trevlig pojke igår. Martin. Men han slog mig med ett skohorn, så han kanske inte var så trevlig nu när jag tänker efter. Jag har fortfarande ett stort rött avtryck på rumpan. Det gjorde sjukt ont kan jag säga. Jag ritar en bild... gick inte att ladda upp den. Ni får fråga om ni vill se, visade redan rumpan för två igår så några fler kan knappast göra någon skillnad.

En fläskläpp fick jag också, sprang in i Jossans dörr. Det kom en ölburk mellan dörren och mig. Burken blev mindre och innehållet hamnade på Jossans golv. Det är bra att Jossan har mycket toalett papper. Tobbe hällde ut en halv cider också, på något vis under Jossans säng. Kommenterar inte den händelsen mer än så. Ett halvt ölburksinnehåll hamnade ute i trapphuset också. och ca. 10 min efter att jag kommit dit så blev mina byxor väldigt blöta, såklart öl.

Man skulle kunna summera kvällen som: varm, blöt, mysig, bra, fylld av överraskningar och hångel. Typ sex med andra ord. --> Korridorsfesten hos Jossan slutade med sex. Allt är en fråga om tolkning.

Lekar är roliga, 'jag har aldrig' t.ex.

Puss hej

8 Comments:

Blogger Josefin said...

Jag blir tvungen att fråga vem, vem, vem, igen. Varje gång jag får reda på någon person kommer det någon ny som jag måste fråga om.

12:53 em  
Blogger Josefin said...

Nina undrar oickså..

12:53 em  
Blogger Tobias Öholm said...

Alltså allvarligt, det var du som välte cidern och inte jag! :)

1:13 em  
Blogger Fluctuating said...

nån kompis till carl johan. han va rolig, men inget hände, förutom smisket ;)

1:59 em  
Blogger Fluctuating said...

och tobbe, du var fullare än mig, alltså vet jag sanningen ;)

2:01 em  
Blogger Tobias Öholm said...

Jag har pratat med sandra och hon stog nästan på min sida i saken! :)

2:13 em  
Blogger Fluctuating said...

justD, nästan var ordet! hon vet ju iof bara vad du berättat :P

2:26 em  
Blogger Josefin said...

Skulle bara skriva att jag tycker visst om dig, du är inte alls särskillt hatad, vet inte varför jag skrev det, känner mig en aning taskig. Hoppas dejten var bra.

9:56 fm  

Skicka en kommentar

<< Home